Ervaringen Fruit.nl

Ik ben erg blij met mijn fruitbox van fruit.nl! Elke week veel verschillende fruitsoorten en de exotische fruitsoorten zijn ook erg lekker. Op deze manier heb ik altijd genoeg keus!
Gebruik gemaakt van:
Ervaring van: Op: Situatie: Alleenstaand Geslacht: Vrouw
Eerste week fantastisch fruit, enorm leuk concept en super fijn dat je ook voor een 2- of 4-wekelijkse levering kunt kiezen. Jammer dat de kwaliteit van het fruit behoorlijk te wensen over laat vanaf de 2e bestelling. En door de klantenservice wordt je vrij onbeschoft behandeld. En zeg er maar niks van, want dan gooien ze de hoorn erop.
Gebruik gemaakt van:
Ervaring van: Op: Situatie: Stel Geslacht: Vrouw
Ik heb op donderdag 16 februari een fruitmand bestelt bij dit bedrijf en zou vrijdag 17e bezorgd worden en dus mooi niet aangekomen ... personeel van het bedrijf begrijpt niet hoe woedend ik ben en hangen gewoon 2x de telefoon op tijdens het gesprek ipv begrip te tonen .... toen zouden ze bellen naar ontvangst adres en ik zou terug gebeld worden nou mooi niet ik moest terug bellen als ik op hun hadden moeten wachten was ik rest van zijn dag niet terug gebeld en wie krijgt de schuld tuurlijk post.nl ...... en ik ben mooi me geld kwijt... dus ik zou uitkijken bij dit bedrijf te bestellen .. helaas wilde ik nu eens een ander bedrijf proberen dan waar ik normaal bestel ....... hadden kunnen dat maar niet gedaan... geld kwijt alles kwijt ook al komt de fruitmand nu boven water dan is dat fruit al zo goed als verrot .... 30 Euro pleiten en geen medewerking van het bedrijf ze doen net of je ze voorliegt
Gebruik gemaakt van:
Ervaring van: Op: Situatie: Gezin Geslacht: Vrouw
Eenmalig eens een box besteld. Het exotische fruit miste we. De tomaatjes waren beschimmeld en 2 bananen waren rot. Dus hier blijft het eenmalig.
Gebruik gemaakt van:
Ervaring van: Op: Situatie: Gezin Geslacht: Vrouw
Heerlijk fruit! Wel redelijk prijzig. Had liever gezien voor die prijs dat het allemaal biologisch fruit zou zijn. Maar verder geen klachten! Ik kijk uit naar volgende week!
Gebruik gemaakt van:
Ervaring van: Op: Situatie: Alleenstaand Geslacht: Vrouw
Bij ons op de werkvloer wordt fruit nogal vergeten, dus deze fruitbox is erg handig! Goede kwaliteit en de werknemers zijn er zeer over te spreken.
Gebruik gemaakt van:
Ervaring van: Op: Situatie: Zakelijk Geslacht: Man
De service en kwaliteit waren helemaal prima, alleen net iets aan de dure kant. Wij hebben het er voor over vanwege de exotische fruitsoorten die er bij zitten, heerlijk.
Gebruik gemaakt van:
Ervaring van: Op: Situatie: Gezin Geslacht: Vrouw
Bestelde product kwam op vrijdag om 16:15 uur pas aan, gezien dit gaat om een versproduct en het weekend voor de deur staat is deze geweigerd. Het totaal falen van een klantenservice van Fruit.nl, welke niet gekeken heeft naar een goede oplossing. Bij ons fruit van een andere leverancier
Gebruik gemaakt van:
Ervaring van: Op: Situatie: Zakelijk Geslacht: Man
20 euro voor wat stukken fruit. Voel me echt belazerd. Iedereen met enig gezond verstand ga gewoon naar de markt, fruitwinkel, AH, bas of de duizenden andere plekken waar je hetzelfde voor een heel wat minder belachelijke prijs. En voor de idioten zou ik zeggen blijf hier bestelleb.
Gebruik gemaakt van:
Ervaring van: Op: Situatie: Gezin Geslacht: Man
Ik heb al een aantal keer deze fruitbox besteld en ben er zeer over te spreken. Het fruit is van goede kwaliteit. Wel ben ik met deze optie wat duurder uit.
Gebruik gemaakt van:
Ervaring van: Op: Situatie: Alleenstaand Geslacht: man
Voor mijn werknemers heb ik voor de tweede week op rij een fruitbox groot besteld. Mijn werknemers waren er erg over te spreken en het fruit was van goede kwaliteit. Hopelijk zet dit door naar productievere werknemers.
Gebruik gemaakt van:
Ervaring van: Op: Situatie: Zakelijk Geslacht: man